Digitaalisten itsepalveluratkaisujen kehittäminen

Kehittämishankkeen tavoitteena on luoda digitaalisia itsepalveluratkaisuja, jotka parantavat yritysten kilpailukykyä ja toiminnan tehokkuutta. Hankkeessa keskitytään erityisesti digitaalisten itsepalvelualustojen, kuten itsepalvelukassojen ja itsepalveluautomaattien kehittämiseen joiden avulla voidaan parantaa asiakaskokemusta, nopeuttaa palveluprosesseja ja vähentää kustannuksia. Ratkaisut kehitetään yrityksille, jotka haluavat tehostaa liiketoimintaansa ja parantaa asiakaspalvelua digitaalisilla teknologioilla.Hankkeen odotetaan tuottavan teknisesti edistyneitä ja skaalautuvia ratkaisuja, jotka ovat sekä käyttäjäystävällisiä että kustannustehokkaita. Ratkaisujen avulla yritykset voivat parantaa asiakastyytyväisyyttään ja operatiivista tehokkuuttaan, mikä tukee kilpailukyvyn parantamista ja liiketoiminnan kasvuun tähtääviä toimenpiteitä.

Hankkeen kokonaisbudjetti 53 021€, josta EU-rahoituksen osuus 24 453€

Hanke toteutetaan 7/2024 - 3/2026 välisenä aikana.