
Verkkokauppa tulokselliseen myyntiin
Meiltä saat tehokkaan ja myyntiä tekevän verkkokaupan vaativaan tarpeeseen!
Me tiedämme, mitä kansainvälisen verkkokaupan rakentaminen ja ylläpitäminen vaatii, sillä olemmehan mekin verkkokauppiaita.

Verkkokauppa verkkokauppiaalta
Mitä ottaa huomioon investoitaessa verkkokauppaan?
On hyvä pysähtyä miettimään ainakin seuraavia asioita ennen investointia verkkokauppaan.
Verkkokauppa on vaativa laji ja vaatii yleensä saman verran ellei jopa enemmän resursseja, tahtotilaa ja sopivat kumppanit kuin perinteinen kivijalkakauppa.
Ennen tarjouksen antamista analysoimme yhdessä asiakkaan kanssa, onko verkkokauppa oikea ratkaisu vai olisiko jokin muu ratkaisu parempi.
Meille on kaikkein tärkeintä rakentaa sellaisia ratkaisuja, jotka tuottavat lisäarvoa asiakkaalle.
-
On tärkeää määritellä selkeästi, mitä tuotteita tai palveluita myydään, kuka on kohdeasiakas ja miksi asiakas haluaisi ostaa juuri sinulta. Näiden kysymysten vastaukset ohjaavat koko verkkokauppaprojektia.
-
Verkkokauppa on tekninen järjestelmä, joka vaatii huolellista suunnittelua ja jatkuvaa kehitystä. Valinnat alustasta, maksutavoista ja integraatioista vaikuttavat pitkän aikavälin toimivuuteen ja skaalautuvuuteen. Mikäli verkkokauppa suunniteltu elinkaari on lyhyt, kannattaa alusta valita myös sitä silmälläpitäen.
-
Jos tavoitteena on kasvaa, on hyvä miettiä jo alkuvaiheessa, miten ratkaisu skaalautuu: voiko verkkokaupan laajentaa uusille markkinoille, eri kielille ja valuutoille?
-
Verkkokauppa harvoin tuottaa euroakaan ilman markkinointia. Aktiivinen markkinointi ja myynti on avainasemassa tavoitteiden saavuttamiseen.
On tärkeää suunnitella, miten asiakkaat tavoitetaan, mitä kanavia käytetään ja miten kampanjoiden tuloksia mitataan.
-
Hakukoneoptimointi varmistaa, että verkkokauppasi löytyy Googlesta oikeilla hakusanoilla. SEO:n avulla parannetaan näkyvyyttä, lisätään orgaanista liikennettä ja houkutellaan oikeanlaisia asiakkaita ilman maksettua mainontaa. On tärkeää panostaa tekniseen SEO:n, sisältöön ja sivuston rakenteeseen jo alusta alkaen.
Hakukoneoptimointi ei ole kerran tehty asia, vaan se sisältyy viikoittaiseen työhön verkkokaupan kehittämisessä.
-
Verkkokauppa ei toimi yksinään, vaan sen taustalla on usein järjestelmiä kuten varausjärjestelmä, asiakaspalvelujärjestelmä, tuotetiedonhallinta, varastonhallinta, asiakkuudenhallinta (CRM), toiminnanohjaus (ERP) tai tuotannonhallinta (MRP), jotka voidaan integroita verkkokauppaan saumattomasti tai manuaalisesti riippuen projektin laajuudesta ja budjetista.
-
Ulkoasu vaikuttaa käyttäjäkokemukseen ja brändimielikuvaan. Kaupan tulee näyttää hyvältä ja toimia sujuvasti niin tietokoneella kuin mobiililaitteillakin.
-
Verkkokauppa vaatii jatkuvaa ylläpitoa, sisältöpäivityksiä, asiakaspalvelua asiakkaille ja verkkokaupan teknistä tukea. On tärkeää miettiä, kuka vastaa arjen pyörittämisestä ja mitä se vaatii ajallisesti ja taloudellisesti. Vähimmillään verkkokaupan pyörittäminen vaatii yhden henkilön resurssit kokoaikaisesti. Verkkokauppa ei ole yleensä sivutoiminen projekti.
-
Asiakaskokemus alkaa ensimmäisestä kontaktista ja jatkuu tilauksen jälkeen. Ostamisen tulee olla sujuvaa, asiakasviestinnän selkeää ja palvelun kokonaisvaltaista.
-
Verkkokaupan rakentaminen ja kehittäminen vaatii sitoutumista, halua oppia ja aikaa. On tärkeää, että koko tiimi on motivoitunut ja ymmärtää, että kyseessä on pitkäjänteinen investointi.

Tulokset puhuvat puolestaan
Verkkosivun vs verkkokaupan hinta
Pienen yrityksen yksinkertainen verkkosivu
alk. 1499€
Sisältää 1-3 alasivua, esim:
Etusivu
Palvelut
Yhteystiedot
Ei sisällä:
Domainia
Maksullisia teematiedostoja
Webhotellia
Analytiikkapalveluita
Hakukoneoptimointia
Kookkaamman yrityksen perus verkkosivu
alk. 2499€
Sisältää 5-9 alasivua, esim:
Etusivu
Palvelut 1
Palvelut 2
Palvelut 3
Referenssit
Tietoa meistä
Yhteystiedot
Galleria
Blogi
Sisältää myös:
Analytiikkapalveluiden käyttöönoton
Kevyen hakukoneoptimoinnin
Some-upotuksen (Instagram, Facebook..)
Ei sisällä:
Domainia
Maksullisia teematiedostoja
Webhotellia
Verkkokauppajärjestelmä
alk. 3499€
Räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti.
Referenssit
-
Verkkosivuston suunnittelu ja toteutusKokonaisvaltaisen sisällön toteutus
Varausjärjestelmien ja tietojärjestelmien käyttöönotto ja liittäminen osaksi verkkokauppaa
Digimarkkinointi kansainvälisesti
-
https://www.laplandwinterpark.com/
Verkkosivuston kokonaisvaltainen suunnittelu ja toteutus
Varausjärjestelmien käyttöönotto ja liittäminen osaksi verkkokauppaa
Digimarkkinointi kansainvälisesti
-
Verkkosivuston suunnittelu ja toteutusKokonaisvaltaisen sisällön toteutus
Varausjärjestelmien ja tietojärjestelmien käyttöönotto ja liittäminen osaksi verkkokauppaa
Hakukonemarkkinointi Suomessa
-
Verkkosivuston suunnittelu ja toteutus
-
Verkkosivuston suunnittelu ja toteutus
Varausjärjestelmien ja tietojärjestelmien käyttöönotto ja liittäminen osaksi verkkokauppaa
-
Verkkosivuston suunnittelu ja toteutus
Varausjärjestelmien ja tietojärjestelmien käyttöönotto ja liittäminen osaksi verkkokauppaa
-
Verkkosivuston suunnittelu ja toteutus
Kokonaisvaltaisen sisällön toteutus
Hakukonemarkkinointi, somemarkkinointi ja siihen liittyvä sisällöntuotanto Suomessa
-
Verkkosivuston suunnittelu ja toteutus
Kokonaisvaltaisen sisällön toteutus
Varausjärjestelmien ja tietojärjestelmien käyttöönotto ja liittäminen osaksi verkkokauppaa
Ota yhteyttä
Niila Jurvelin
Tiimini rakentaa sinulle verkkokaupan vuosien kokemuksella!